Frekans Grup Sigorta | İnşaat All Risks, Hayat Sigortası, Trafik, Kasko, Deprem, Konut, Sağlık, Ferdi Kaza, Hayat, BES, İşyeri, Seyahat, Sorumluluk, Nakliyat, Makine Kırılması, Elektronik Cihaz, Devlet Destekli Tarım Sigortası

  • +90 (312) 424 0 891
  • [protected email address]
Müşteri Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri

Hasar Durumunda Yapılması Gerekenler

Başınıza bir kaza geldiğinde ya da hasar yaşadığınızda, durum tespiti yaptıktan sonra öncelikle sigorta şirketiniz ya da sigorta aracınıza bildirimde bulunmalısınız. Frekans Sigorta müşterisiyseniz, hasar uzmanlarımız sizin için süreci kolaylaştırırlar. Kısaca ihtiyaç duyacaklarınız;

* Kaza Tespit Tutanağı
* Gerekli Evraklar

Hasar Hizmetleri ve Hasar Sorgulama

  • Hasar anında yapılması gerekenler için sizi yönlendirir,
  • Tüm hasar işlemlerinizi sizin adınıza takip eder,
  • İşlemlerinizi hızlı, doğru ve etkin şekilde sonuçlandırır,
  • Hasar işlemlerinizin kısa sürede ödenmesini sağlar.
* Hasar Sorgulama


Sigorta Poliçesi Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Poliçenizi satın alırken içeriğine çok dikkat edin. Poliçenizi alırken Frekans Sigorta'yı tercih edin, ihtiyacınıza en uygun poliçeyi Sigorta Danışmanlarımızın uzmanlığı ile satın alın.

 

Çözüm Ortaklarımız

3WTURK CMS v8.1