Hizmet Politikamız
Misyon, Vizyon ve Hizmet Politikamız
Misyonumuz
Frekans Sigorta, kaliteli hizmet anlayışını temel alan bir bakış açısıyla;
- Hizmeti ile ayrıcalık yaratan,
- Empati yaparak düşünen,
- Üretken ve Çözümcü
- Dürüst, Güvenilir ve Sorumluluk Sahibi,
- Hızlı ve Ulaşılabilir
yapısıyla, müşterileri, çalışanları ve tedarikçileri ile aynı frekansı yakalayıp, istikrarlı başarısını her zaman bir üst noktaya taşıyan bir misyon benimsemiştir.
Vizyonumuz
- Farklılığını anlatarak değil, verdiği hizmet ile fark ettiren dinamik yapısıyla,
- Oluşturduğu artı değeri tüm taraflarla paylaşma anlayışıyla,
- Gerçekçi ve ölçülebilir hedeflerine “Mutlak Başarı” ile ulaşarak,
- Değerlerine bağlı ama her türlü gelişim ve değişime açık bir politika ile,
- Analizci ve Çözüm üreten yaklaşımı ile tanınan
Ulusal ve uluslar arası platformda edindiği yer ile seçkin, saygın ve sektörünün en iyisi olmayı amaçlamaktadır.
AYRICALIKLI HİZMET POLİTİKAMIZ
Frekans Sigorta, benimsemiş olduğu Misyon doğrultusunda, bir sigorta acentesi olmanın ötesinde bir Sigorta Danışmanı olarak hizmet vermekten mutluluk duymaktadır. Bu doğrultuda aşağıda sıralanan ayrıcalıklı hizmetleri sunmayı görevi olarak görmektedir.
- Müşterinin sektörünü, yapılan işi ayrıntılı olarak tanımak.
- Riskleri belirlemek, karşılayan öneriler sunmak.
- Mevcut sigortalarını riskleri ile karşılaştırmak.
- Koruyucu, önleyici tedbirleri önermek.
- Müşterinin tüm sigorta işlemlerinde doğru poliçe ve doğru teminatların tespitinde danışmanlık yapmak.
- Sigorta şirketi ve Sigorta sektörü hakkında müşteriyi bilgilendirmek.
- Doğru teklifleri hazırlamak, uygun fiyatlandırmayı sağlamak.
- Poliçeleri tanzim etmek, yerine teslim etmek ve bitiş tarihlerini takip etmek.
- Hasarda müşterisinin temsilcisi olarak, tazmin sürecini takip edip, hızlandırmak.
- Hukuki sorunlara çözüm bulmak için tüm imkanlarını kullanmak.
- Tüm sigortaları ile ilgili sağlıklı ve ulaşılabilir kayıt oluşturmak.
- Sigortalılarına Yasal değişiklikleri ve teknik bilgi birikimini aktarmak.
- Müşteri istek ve beklentilerini anlayıp analiz ederek, uygulamak.
- Her zaman Ulaşılabilir olmak, tüm iletişim araçlarını kullanmak, gerektiğinde yüz yüze görüşebilirliği sağlamak, ziyaretlerde bulunmak.
- Prim ödemelerinde alternatif ve kolaylık sağlamak (K.Kartı Banka Havalesi vb.)
- Sektörel bilgi, deneyim ve birikimlerini müşterileri ile paylaşmak.