HİZMET POLİTİKAMIZ
Frekans Sigorta, Hizmet kalitesi ve güven unsurunun insan yaşamındaki önemine inandığı için, dürüstlük, güvenilirlik ve ayrıcalıklı hizmet vermeyi kendisine temel ilke edinmiştir.
Müşterilerinin Sigorta ihtiyaçlarına cevap verebilmek için dönemsel olarak gerçekleştirdiği ziyaretlerle bunu sürdürmekte, sektöre ait gelişme ve yenilikler ile mevzuata ilişkin değişiklikler hakkında müşterilerine bilgi aktarmaktadır. Yaşanan hasar ve sorunlarda her zaman müşterisinin yanında ve çözüm üreten, aynı zamanda müşteri ihtiyaç ve beklentilerini ciddiyetle değerlendirerek sonuçlandıran bir yapıya sahiptir.
Sigorta konusunda, dilediğiniz ve ihtiyaç duyduğunuz her zaman, telefon , faks, e-mail yoluyla bize ulaşabilir, bilgi alabilir, hasar ve sorunları iletebilir, poliçenizi düzenletip, adresinize teslim edilmesini sağlayabilir yada sizlerle yüz yüze görüşerek öneri ve düşüncelerinizi karşılıklı olarak değerlendirmeyi talep edebilirsiniz.